Plkst.21.11 Rīgas Centrālā stacija atvērta! Iespējami vilcienu kavējumi. Aktuālā informācija, zvanot 80001181.

Vilciens Nr.820 18:52 Rīga - 20:37 Pļaviņas brauc ar kavēšanos divas stundas un 40 min.

Vilciens Nr.881 18:25 Rīga- 19:36 Dobele izbrauc plkst. 22:00, kavējums ir trīs stundas un 35 min.

 

Vilciens Nr.876 18:10 Rīga- 20:49 Valga izbrauca 21:35, kavējums 3 stundas un 25 min.

Vilciens Nr.864 18:37 Rīga-21:04 Valmiera izbrauca 22:10, kavējums 3 stundas un 30 min.

Vilciens Nr.822 21:10 Rīga- 23:33 Krustpils izbrauca 21:55, kavējums 45 min.

Vilciens Nr 849 Sigulda 21:33 - Rīga 22:47 brauc ar 60 min kavējumu.

Vilciens Nr 6245 Aizkraukle 21:49 -  Rīga 23:18 brauc ar 1 st. 20 min.kavēšanos sakarā ar to vilciens Nr 6529 Rīga 23:36 - Tukums2 0:57 izbrauks ar 60 min.kavēšanos. 

Jūs atrodaties šeit:

Noslēdzies dīzeļvilcienu modernizācijas projekts

 

19.septembrī AS „Pasažieru vilciens” pieņēma ekspluatācijā pēdējo no sešiem modernizētajiem dīzeļvilcieniem, līdz ar to ir noslēdzies ES Kohēzijas fonda līdzfinansētais 19 dīzeļvilcienu vagonu modernizācijas projekts.

Dīzeļvilcienu modernizācijas projekta kopējās izmaksas sasniedza nepilnus 22 miljonus eiro, no kuriem gandrīz 9 miljoni ir Eiropas Kohēzijas fonda programmas „Infrastruktūra un pakalpojumi”, aktivitātes „Ilgtspējīga sabiedriskā transporta sistēmas attīstība” līdzfinansējums un 1,5 miljoni eiro valsts līdzfinansējums. AS „Pasažieru vilciens” ieguldījums modernizācijas projektā pārsniedz 11,6 miljonus eiro. Modernizāciju veikušajiem ražotājiem par termiņu kavējumiem piemēroti līgumsodi 2,2 miljonu eiro apmērā, attiecīgi samazinot AS „Pasažieru vilciens” ieguldījumus.

No šodienas AS „Pasažieru vilciens” saviem pasažieriem varēs piedāvāt sešus mūsdienīgus, ES vides aizsardzības prasībām atbilstošus dīzeļvilcienus. Tie ir aprīkoti ar klimata kontroles iekārtām, iekāpšanas sistēmām, kas nodrošina ērtu iekāpšanu cilvēkiem ar kustības traucējumiem. Sanitārās telpas ir piemērotas arī cilvēkiem ar kustību traucējumiem un aprīkotas ar zīdaiņu pārtinamajiem galdiņiem. Tāpat vilcienos ir ērtākas un plašākas sēdvietas, paaugstināta komforta klases vagons ar papildu ērtībām, mūsdienīga informācijas sistēma, kā arī visos vagonos pieejams bezvadu internets.

Satiksmes ministrs Uldis Augulis atzīmē, ka ir izdarīts viss iespējamais darbs, lai noteiktajā termiņā pabeigtu sešu paredzēto dīzeļvilcienu modernizāciju. Projekta laikā uzņēmums bija spiests veikt virkni neplānotu papildu darbību, lai šajā situācijā ar esošajiem resursiem sasniegtu iespējami labākos rezultātus. Kā zinām, modernizācijas projekta sagatavošanās fāzē netika pilnvērtīgi izvērtēti visi iespējamie riski, kurus bija jāatrisina. Rezultātā tomēr ir izdevies saglabāt lielāko daļu ES līdzfinansējuma, tā U.Augulis.

Ir patiess gandarījums, ka pasažieru vērtēšanai varam nodot visus sešus modernizētos dīzeļvilcienus, uzsver AS „Pasažieru vilciens” valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns. Beidzot arī mūsu pasažieriem ir pieejami moderni un mūsdienīgi vilcienu sastāvi, kas ļauj piedāvāt būtisku augstāku servisa līmeni, tā A.Lubāns.

Lūdzu uzgaidiet