Jūs atrodaties šeit:

AS “Pasažieru vilciens” padomes loceklis/e

Aicinām pieteikties

 AS “Pasažieru vilciens” padomes locekļa/-les amatam

 

Pieteikšanās: līdz 12.02.2023.

Pārresoru koordinācijas centrs sadarbībā ar Satiksmes ministriju izsludina konkursu uz akciju sabiedrības “Pasažieru vilciens” (turpmāk – PV) padomes locekļa/-les amatu ar kompetenci finanšu jautājumu un audita, risku vadības un iekšējās kontroles sistēmas jomā.

PV padomes locekļa/-les amata kandidātiem/-ēm ir izvirzītas šādas obligātās minimālās prasības:

1) darba pieredze (iegūta pēdējo 10 gadu laikā), kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu padomes locekļa/-les uzdevumus konkrētajā amatā un atbilst vismaz vienai no šādām prasībām:

  • vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa/-les amatā

                                                      vai

  • vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā (iestādes vadītājs vai tā vietnieks) valsts vai pašvaldības iestādē, kas atbildīga par transporta nozares politikas veidošanu vai īstenošanu pasažieru pārvadājumu pa dzelzceļu vai sabiedriskā transporta jomā.

2) vismaz triju gadu darba pieredze (iegūta pēdējo 10 gadu laikā) finanšu vadības jautājumos, investīciju piesaistē, risku pārvaldībā, iekšējās kontroles sistēmas un iekšējā audita jautājumos;
3) nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo;
4) akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība atbilstoši kompetences jomai (finansēs, ekonomikā, vadībzinībās, tiesību zinātnē vai citā pielīdzināmā jomā);
5) valsts valodas prasmes C1 līmenī un angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei.

PV padomes locekļa/-les amata kandidātiem/-ēm ir izvirzītas šādas profesionālās pieredzes un zināšanu prasības:

  • pieredze, zināšanas un izpratne finanšu vadības jautājumos;
  • pieredze, zināšanas un izpratne investīciju piesaistē,
  • pieredze, zināšanas un izpratne risku pārvaldībā, iekšējās kontroles sistēmas un iekšējā audita jautājumos.
  • zināšanas un izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību;
  • vēlama izpratne par jautājumiem, kas saistīti ar sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu (vēlams pārvadājumiem pa dzelzceļu).

PV padomes locekļa/-les amata pienākumu pildīšanai nepieciešamas šādas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, plānošana un organizēšana, orientācija uz attīstību, lēmumu pieņemšana un atbildība. Vadības kompetences tiks vērtētas konkursa pēdējā kārtā.

Ierobežojumi kandidātiem/-ēm ir noteikti Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtajā daļā un papildu atbilstība likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām.

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2023. gada 12. februārim (ieskaitot) elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: nominacija@pkc.mk.gov.lv.

Kandidātus/-es lūdzam  iesniegt šādus dokumentus:

  1. Pieteikuma vēstuli, iekļaujot informāciju, kas apliecina profesionālās pieredzes un prasmju atbilstību PV padomes locekļa/-les amatam.
  2. Padomes locekļa/-les amata kandidāta apliecinājumu (lūdzam lejuplādēt un izmantot šo pievienoto formu), apliecinot atbilstību īpašajiem nosacījumiem.
  3. Dzīves gājuma un darba pieredzes (ieteicams izmantot pievienoto formu) aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauti arī galvenie sasniegumi, pašvērtējums par valodu zināšanām un kontaktinformācija (e-pasta adrese, tālruņa numurs).
  4. Augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).
  5. Valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopiju (iesniedz tikai gadījumā, ja izglītība nav iegūta valsts valodā un tā nav dzimtā valoda).
  6. Citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi.

Mēneša atlīdzība (bruto): 1936 EUR (Saskaņā ar Ministru kabineta 2020.gada 4.februāra noteikumos Nr. 63 “Noteikumi par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu skaitu, kā arī valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru” noteikto.)

Informējam, ka kandidātiem, kuri tiks virzīti trešajai vērtēšanas kārtai, nominācijas komisija lūgs iesniegt stratēģisko redzējumu (prezentācijas formā, līdz 15 minūtēm) par PV galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai finanšu jautājumu un audita, risku vadības un iekšējās kontroles sistēmas jomā.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam, ka jūsu:

  1. pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi, kā arī atlases procesā Jūsu dati tiks nodoti AS “Pasažieru vilciens” sadarbības partnerim - personāla atlases pakalpojumu sniedzējam SIA “EIRO PERSONĀLS”;
  2. personas datu apstrādes pārzinis ir Pārresoru koordinācijas centrs, kontaktinformācija: tālr. 67082903, Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1050.
Lūdzu, uzgaidiet