E-biļešu iegādes un atgriešanas noteikumi
I. Vispārīgie noteikumi
1. Elektronisko biļešu iegādes, izmantošanas un atgriešanas noteikumu (turpmāk – Noteikumi) mērķis ir noteikt AS “Pasažieru vilciens” (turpmāk – Sabiedrība) vilciena elektronisko biļešu (turpmāk – e-biļete) iegādes, izmantošanas un atgriešanas kārtību, lietojot un iegādājoties e-biļeti Sabiedrības tīmekļvietnē www.pv.lv (turpmāk – tīmekļvietne) vai mobilajā lietotnē “Pasažieru vilciens” (turpmāk – mobilā lietotne).
2. Mobilo lietotni bezmaksas var lejupielādēt mobilo lietotņu veikalos iOS App Store un Google Play.
3. E-biļete ir tīmekļvietnē vai mobilā lietotnē iegādāta un apmaksāta biļete, kas elektroniskā veidā tiek reģistrēta Sabiedrības Biļešu pārdošanas sistēmā un identificēta ar unikālu biļetes kodu.
4. Tīmekļvietnē un mobilā aplikācijā var iegādāties e-biļeti vienam braucienam (turpmāk arī tekstā – vienreizējā e-biļete), bagāžai (Noteikumu 5.punkts), dienas e-biļeti un abonementa e-biļeti (Noteikumu 6.punkts).
5. Tīmekļvietnē vai mobilajā lietotnē var iegādāties šādas e-biļetes vienam braucienam un bagāžai:
5.1. zonu ietvaros vienā līnijā vai ārpuszonu ietvaros no konkrētas pieturvietas līdz konkrētai pieturvietai:
5.1.1. e-biļeti vienam braucienam gan turp, gan turp atpakaļ (bez sēdvietas norādīšanas);
5.1.2. e-biļeti vienam braucienam ar 20% atlaidi (elektrovilcieniem rudens/ziemas periodā darba dienās);
5.1.3. bagāžas e-biļeti gan turp, gan turp atpakaļ;
5.1.4. e-biļeti vienam braucienam ar 50% vai 90% atlaidi braukšanas maksas atvieglojumu saņēmēju kategorijas "3+ Ģimenes karte" vai "Goda ģimene" atbilstoši Ministru kabineta 2021. gada 22. jūnija noteikumiem Nr.414 “Braukšanas maksas atvieglojumu noteikumi”;
5.2. zonu ietvaros divās līnijās (caur Rīgu, Torņakalnu, Zemitāniem):
5.2.1. e-biļeti vienam braucienam turp (bez sēdvietas norādīšanas);
5.2.2. bagāžas e-biļeti turp.
6. Tīmekļvietnē vai mobilajā lietotnē var iegādāties šādas dienu un abonementa e-biļetes zonu ietvaros vienā vai divās līnijās, ārpuszonu ietvaros no konkrētas pieturvietas līdz konkrētai pieturvietai:
6.1. vienas dienas e-biļeti;
6.2. trīs dienu e-biļeti;
6.3. trīs dienu e-biļeti vienā virzienā;
6.4. četru dienu e-biļeti;
6.5. četru dienu e-biļeti vienā virzienā;
6.6. piecu dienu e-biļeti;
6.7. piecu dienu e-biļeti vienā virzienā;
6.8. e-biļeti mēneša darba dienām;
6.9. e-biļeti mēneša darba dienām vienā virzienā;
6.10. e-biļeti visām mēneša dienām;
6.11. dienu un abonementa e-biļeti ar 40% atlaidi braukšanas maksas atvieglojumu saņēmēju kategorijas "3+ Ģimenes karte" vai "Goda ģimene" atbilstoši Ministru kabineta 2021. gada 22. jūnija noteikumiem Nr.414 “Braukšanas maksas atvieglojumu noteikumi”.
7. Izmantojot tīmekļvietni vai mobilo lietotni un/vai veicot e-biļetes iegādi tīmekļvietnes vai mobilās lietotnes lietotājs un e-biļetes pircējs (turpmāk – pasažieris) piekrīt ievērot šajos Noteikumos noteiktās prasības.
II. E-biļetes iegādes un izmantošanas kārtība
8. Lai izmantotu sabiedriskā transporta (vilciena) pakalpojumus, pasažieris braukšanai iegādājas e-biļeti.
9. Lai pasažieris iegādātos un lietotu abonementa e-biļeti, pasažiera viedtālrunī ir jābūt lejupielādētai Sabiedrības mobilajai lietotnei (jaunākajai versijai).
5. E-biļete apliecina, ka pasažieris ir samaksājis par braucienu vilcienā un, nepieciešamības gadījumā, par bagāžas pārvadāšanu. Tīmekļvietnē vai mobilajā lietotnē iegādātajām e-biļetēm braukšanas tiesības vilcienā apliecina e-biļetes autorizācijas kods.
10. E-biļetes tīmekļvietnē un mobilajā lietotnē var iegādāties 10 (desmit) dienas pirms paredzētā brauciena/vilciena atiešanas.
11. E-biļete jāiegādājas pirms iekāpšanas vilcienā.
12. Iegādājamās e-biļetes apmaksas laiks ir ierobežots, apmaksa jāveic 10 (desmit) minūšu laikā no apmaksas uzsākšanas.
13. E-biļetes apmaksu var veikt, izmantojot:
13.1. bankas izsniegtu maksājumu karti (turpmāk – maksājuma karte);
13.2. internetbankas sistēmu.
14. Apmaksa, izmantojot maksājumu karti:
14.1. e-biļešu iegādes procesā pasažieris var izmantot MasterCard, VISA vai VISA Electron debetkarti vai kredītkarti. Maksājot par e-biļeti ar kredītkarti vai debetkarti pirmo reizi, Pasažierim ir jāievada savi maksājumu kartes dati;
14.2. Pasažierim ir iespēja iegādāties e-biļeti, nesaglabājot savas maksājumu kartes datus Sabiedrības e-biļešu tirdzniecības sistēmā;
14.3. ja pasažieris izvēlas saglabāt kontam piesaistītas maksājumu kartes datus, viņam ir jāizdomā un jāievada 4 (četru) ciparu PIN kods (pirmajā reizē tas būs jāizdomā, turpmāk jāizmanto izdomātais) un tikai pēc tam jāievada maksājumu kartes dati;
14.4. citās norēķināšanās reizēs, kurās tiek izmantota kredītkarte vai debetkarte, ar kuru pasažieris ir jau norēķinājies un saglabājis tās datus Sabiedrības e-biļešu tirdzniecības sistēmā, tiks piedāvāta iespēja norēķināties ar maksājumu karti, ievadot tikai 4 (četru) ciparu PIN kodu, atkārtoti neievadot maksājumu kartes datus;
14.5. ja pasažieris ir aizmirsis savu PIN kodu, ir iespēja pirkt e-biļeti, maksājumu kartes datus ievadot no jauna, izmantojot funkciju “Maksāt ar citu karti”, t.i., rīkoties tā, it kā norēķinoties ar atbilstošo maksājumu karti pirmo reizi;
14.6. gan ievadot maksājumu kartes datus, gan norēķinoties ar maksājumu karti, pasažieris Sabiedrības e-biļešu tirdzniecības sistēmā neatstāj datus, jo maksāšanas operācijas veikšanai Pircējs tiek novadīts uz sertificēta bankas pakalpojumu sniedzēja drošu serveri. No šī servera Sabiedrības e-biļešu tirdzniecības sistēmai tiek atgriezta tikai daļēja informācija par maksājumu kartes numuru.
15. Apmaksa, izmantojot internetbankas sistēmu:
15.1. pasažieris, apmaksājot e-biļeti, var izmantot vienu no šīm bankām: AS “Swedbank”, AS “Luminor Bank”; AS “SEB banka”, AS “Citadele Banka”. Maksājot par e-biļeti šādā veidā, pasažierim internetbankas sistēmā izveidojas maksājums. Maksājumu pasažieris pārskaita uz Sabiedrības kontu. Šajā gadījumā atbildība par datu aizsardzību pasažiera maksājuma laikā attiecināma uz konkrēto banku, jo visas naudas operācijas notiek bankas internetbankas sistēmā;
15.2. gadījumā, ja kādā no iepriekš minētajām bankām ir radušies sistēmas darbības traucējumi, tad tīmekļvietnē un mobilā lietotnē konkrētās bankas maksājumu lauks netiek atspoguļots.
16. Pērkot e-biļeti, pasažierim ir jāizvēlas maršruts, kurā e-biļete tiks izmantota, un izvēlnē jāatzīmē vajadzīgais e-biļetes veids – vienreizējā e-biļete, dienu e-biļete vai abonementa e-biļete.
17. Vienreizējā e-biļete ir derīga izvēlētajā datumā un laikā zonas ietvaros, kas norādīta e-biļetē. Dienu un abonementa e-biļetes ir derīgas no norādītā sākuma datuma līdz norādītajam beigu datumam zonas ietvaros.
18. Vienreizējā e-biļete dīzeļvilcienu maršrutos ir derīga izvēlētajā datumā no konkrētās pieturvietas līdz konkrētai pieturvietai, kas norādīta e-biļetē.
19. Pirms apmaksas uzsākšanas pasažieris pārliecinās, ka tā sagatavota atbilstoši viņa izvēlētajam pasūtījumam.
20. Ja e-biļetē ir norādīta zona vai starpzona, tad iegādātā e-biļete ir derīga visu e-biļetē norādīto zonas vai starpzonas robežās.
21. Pasažierim iegādājoties vienreizējo e-biļeti tīmekļvietnē vai mobilā lietotnē, tā tiek nosūtīta uz norādīto e-pastu (3 minūšu laikā) vai mobilās lietotnes sadaļu Biļetes. Šo biļeti var lejupielādēt, izdrukāt un nosūtīt uz citu e-pasta adresi. Gadījumā, ja e-biļete netiek parādīta mobilajā lietotnē, pasažierim ir pienākums pārbaudīt e-pastu, kurš iepriekš tika norādīts pirkuma brīdī.
22. Iegādājoties dienu vai abonementa e-biļetes mobilajā lietotnē pasažieris iepriekš norādītajā e-pastā saņem dienu vai abonementa e-biļetes saiti un iegādātā e-biļete automātiski parādās mobilās lietotnes sadaļā Biļetes. Savukārt pēc dienu vai abonementa e-biļetes iegādes tīmekļvietnē pasažieris e-pastā saņemto e-biļetes saiti aktivizē viedierīcē un iegādātā e-biļete atveras mobilajā lietotnē un turpmāk glabāsies sadaļā Biļetes.
23. Gadījumā, ja tiešā saites pievienošana neizdodas, tad nepieciešams nokopēt e-pastā saņemto saiti un iekopēt sadaļā Abonementa biļešu palīgs un veikt lejupielādi. Sadaļu Abonementa biļešu palīgs var atrast aplikācijas sadaļā Biļetes augšējā labajā stūri (sarkana telefona ikona), nospiežot uz tās, parādīsies vieta saites iekopēšanai.
24. Pasažieris abonementa e-biļetes (biļetes termiņa laikā) saiti 7 (septiņu) dienu laikā var pārsūtīt aktivizācijai citā viedierīcē, pēc 7 (septiņām) dienām, kopš pēdējo reizi e-biļete bijusi piesaistīta konkrētai viedierīcei (biļetes termiņa laikā), e-biļeti var piesaistīt/mainīt citai viedierīcei, rakstot pieteikumu. Viedierīces maiņas pieteikumu var aizpildīt šeit (forma F-PI6) un nosūtīt pa e-pastu uz info@ipunkts.pv.lv vai iesniedzot (forma F-PI6) Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Stacijas laukumā 2 (turpmāk – i-Punkts).
25. Pasažierim ir pienākums iegādāto e-biļeti saglabāt līdz brauciena vai termiņa beigām un uzrādīt konduktoram kontrolierim un pavadonim (turpmāk - konduktors kontrolieris) un kontroles pasākumu laikā – kontrolierim.
26. Daudzbērnu ģimenes locekļiem iegādātās e-biļetes konduktoram kontrolierim vilcienā jāuzrāda kopā ar šādiem dokumentiem:
26.1. e-biļetei vienam braucienam ar 50% atlaidi – derīga Latvijas Goda ģimenes apliecība “3 + Ģimenes karte” un personu apliecinošs dokuments – ID karte/pase vai autovadītāja apliecība;
26.2. e-biļetei vienam braucienam ar 90% atlaidi – derīga Latvijas Goda ģimenes apliecība “3 + Ģimenes karte” un personu apliecinošs dokuments – ID karte/ pase vai skolēna/studenta apliecība, vai autovadītāja apliecība;
26.3. dienu un abonementa e-biļetei ar 40% atlaidi – derīga Latvijas Goda ģimenes apliecība “3 + Ģimenes karte” un personu apliecinošs dokuments – ID karte/ pase vai skolēna/studenta apliecība, vai autovadītāja apliecība.
27. Iekāpjot vilcienā, pasažieris vilciena konduktoram kontrolierim uzrāda:
27.1. e-biļeti vienam braucienam un bagāžai kādā no viedierīcēm (viedtālrunī, planšetdatorā u.c.) pilnā izmērā, nepalielinot to vai izdrukātā veidā ar skaidri saredzamu e-biļetes divu dimensiju Aztec (QR) kodu (skat. 1. zīmējumu) un autorizācijas kodu – sešciparu skaitļa kombināciju, kas atrodas zem Aztec koda;
27.2. dienu vai abonementa e-biļeti tikai viedierīcē mainīgā jeb kustīgā Aztec koda dēļ, izdrukātā veidā e-biļete nav derīga. Laika nobīdes dēļ laiks konduktora kontroliera validatorā ar pasažiera viedierīces laiku var nesakrist, un tādā gadījumā konduktors kontrolieris saņems paziņojumu, ka e-biļete nav atpazīta, un pasažierim nosauks vai parādīs 5 (piecu) ciparu kontroles kodu, kuru pasažierim jāievada savā viedierīcē. Pēc kontroles koda ievadīšanas viedierīcē pasažieris saņems jaunu Aztec kodu, ko uzrādīs konduktoram kontrolierim un turpinās braucienu. Ja konduktors kontrolieris saņems noraidījumu par e-biļetes derīgumu, pasažierim būs jāiegādājas jauna e-biļete.
1. zīmējums.
Divu dimensiju Aztec kods
III. E-biļetes derīguma termiņš un atgriešanas kārtība
28. E-biļete vienam braucienam un bagāžai vienas līnijas ietvaros ir derīga tikai pasažiera izvēlētajā e-biļetē norādītajā maršrutā, datumā un laikā. Ja izvēlētais vilciens ir nokavēts un e-biļete nav izmantota, tā ir derīga braukšanai ar nākamo vilcienu tajā pašā datumā saskaņā ar vilcienu kustības sarakstu. Gadījumā, ja braukšanas maksa nākamajā vilcienā ir augstāka, un tas ir dīzeļvilciens, pie konduktora kontroliera jāiegādājas piemaksas biļete.
29. Iegādājoties e-biļetes vienam braucienam un bagāžai divu līniju zonu ietvaros caur Rīgu, Torņakalnu, Zemitāniem, e-biļete ir derīga norādītajā maršrutā un laikā šādiem vilcieniem:
29.1. pirmās līnijas ietvaros izvēlētajam vai nākamajam reisam;
29.2. otrās līnijas ietvaros izvēlētajam vai jebkuram citam reisam visas dienas garumā.
30. Dienu un abonementa e-biļete ir derīga norādītajā maršrutā, un pasažieris to var izmantot tikai derīguma termiņā, kas norādīts e-biļetē.
31. Elektroniski iegādātās abonementa biļetes visām mēneša dienām ir derīgas 30 (trīsdesmit) dienas.
32. Neizmantotās vai daļēji izmantotās e-biļetes atgriež atbilstoši Ministru kabineta 2012. gada 28. augusta noteikumiem Nr.599 “Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība” (turpmāk – MK 599 noteikumi). Ja pasažieris neizmanto iegādāto e-biļeti, viņam ir tiesības saņemt braukšanas un/vai bagāžas pārvadāšanas maksu, iesniedzot attiecīgu pieteikumu (forma F-PI1) jebkurā Sabiedrības biļešu kasē vai i-Punktā. Ja pieteikumu nav iespējams iesniegt biļešu kasē vai
i-Punktā, to var aizpildīt šeit (forma F-PI2) un nosūtīt pa e-pastu uz info@ipunkts.pv.lv. Par pieteikuma iesniegšanas laiku tiks uzskatīts e-pasta saņemšanas datums un laiks.
33. Pēc pieteikuma iesniegšanas vai nosūtīšanas uz 32. punktā minēto e-pasta adresi, e-biļete tiks dzēsta un vairs netiks atjaunota.
34. Ja pieteikums par e-biļetes vienam braucienam vai bagāžai atgriešanu iesniegts ne vēlāk kā 2 (divas) stundas līdz e-biļetes derīguma termiņa sākumam, pasažieris ir tiesīgs saņemt naudas summu 75% apmērā no braukšanas un/vai bagāžas pārvadāšanas maksas. Iesniedzot pieteikumu mazāk nekā 2 (divas) stundas līdz e-biļetes derīguma termiņa sākumam, nauda par neizmantotu e-biļeti netiek atgriezta.
35. Ja pieteikums par neizmantoto trīs dienu, četru dienu vai piecu dienu e-biļeti, ir saņemts līdz konkrētās dienu e-biļetes derīguma termiņa sākumam, pasažieris ir tiesīgs saņemt atpakaļ naudas summu 75% apmērā.
36. Ja pieteikums par neizmantoto trīs dienu, četru dienu vai piecu dienu e-biļeti, ir saņemts dienu e-biļetes derīguma termiņa laikā, pasažieris ir tiesīgs par atlikušo neizmantoto laiku neieskaitot pirmo, tekošo un pēdējo dienu saņemt atpakaļ naudas summu 75% apmērā atbilstoši dienu e-biļetes veidam un izmantoto dienu skaitam, ko nosaka šādi:
37. Pasažierim ir tiesības par neizmantoto abonementa e-biļeti saņemt atpakaļ naudas summu šādā apmērā:
37.1. 90% no abonementa e-biļetes cenas, ja abonementa e-biļeti nodod līdz e-biļetes derīguma termiņa sākumam;
37.2. 75% no abonementa e-biļetes cenas par atlikušo neizmantoto laiku, ja abonementa e-biļeti nodod e-biļetes derīguma termiņa laikā.
38. Pasažierim iesniedzot attiecīgu pieteikumu (forma F-PI1), ir tiesības atteikties no brauciena vilcienā, saņemot atpakaļ braukšanas maksu pilnā apmērā, ja pārvadājums nenotiek pārvadātāja vainas dēļ, kā arī citos MK 599 noteikumos noteiktajos gadījumos.
39. Ja no vilciena izsēdina pasažieri, kurš atrodas alkohola, narkotisko vai toksisko vielu reibumā un pārkāpj sabiedrisko kārtību, neievēro normatīvajos aktos par epidemioloģiskajiem ierobežojumiem noteiktās prasības (ja tādas ir noteiktas Latvijas Republikas tiesību aktos) vai ja pasažiera bagāžā ir atklātas lietas, kuras aizliegts pārvadāt, kompensāciju par neizmantoto (daļēji izmantoto) e-biļeti neizmaksā un maksu par bagāžas pārvadāšanu nekompensē.
40. Nauda par neizmantoto e-biļeti tiek atgriezta tikai pasažiera bankas kontā, no kura tika veikta e-biļetes apmaksa, 8 (astoņu) darba dienu laikā no pasažiera pieteikuma saņemšanas.
IV. Personas datu norādīšana, aizsardzība un atbildība
41. Pasažieris apzinās un uzņemas pilnu atbildību, ka, veicot e-biļetes iegādi, viņš norādīs pareizu un patiesu informāciju. E-biļetes iegādes procesā norādot kļūdainu vai nepatiesu informāciju, Pasažierim var tikt atteikts pakalpojums - elektroniskās biļetes atgriešana.
42. Pasažieris piekrīt, ka visa informācija, kas skar personas datus un nepieciešama e-biļetes iegādei, tiks apstrādāta, ievērojot piemērojamos tiesību aktus attiecībā uz fizisko personu datu aizsardzību un visi Pasažiera norādītie personas dati tiks izmantoti tikai e-biļetes izsniegšanai un atvieglotai, atkārtotai e-biļetes izsniegšanai, bet ar pasažiera piekrišanu arī Sabiedrības klientu lojalitātes programmas īstenošanai, tai skaitā loteriju rīkošanai.
43. Pasažierim ir tiesības pieprasīt, lai viņa personas datu apstrāde tiek pārtraukta Sabiedrības klientu lojalitātes programmas īstenošanai, tai skaitā loteriju rīkošanai, aizpildot un nosūtot Sabiedrībai pieteikumu (forma F-PI3) pa e-pastu uz info@ipunkts.pv.lv.
44. Pasažierim, atsakoties no personas datu apstrādes, veicot e-biļetes iegādi, veicot nākamo e-biļetes pirkumu, ir no jauna jāreģistrējas Biļešu pārdošanas sistēmā. Ja Sabiedrībā tiks saņemts Pasažiera iesniegts pieteikums neizmantot viņa personas datus Sabiedrības klientu lojalitātes programmas īstenošanai, tai skaitā loteriju rīkošanai, bet tikai e-biļetes izsniegšanai, tad šāda kārtība tiks respektēta pie katras nākamās e-biļetes iegādes.
45. Pasažiera norādītie maksājumu karšu dati un paroles piekļuvei naudas kontam tiks izmantoti tikai un vienīgi tādā apmērā, lai nodrošinātu e-biļetes iegādi saskaņā ar starptautiskajiem banku maksājumu karšu organizāciju noteikumiem un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, kuri reglamentē finanšu iestāžu darbu (Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likums, Krimināllikums un citi normatīvie akti) prasībām. Sabiedrībai nav pieejami un redzami maksājumu karšu dati, kas izmantoti Pasažieru veiktajos darījumos. Darījuma veikšanai Pasažieri tiek novirzīti uz drošu Bankas portāla pirkumu vidi, kur apmaksas brīdī maksājumu kartes īpašnieks ievada kartes identifikācijas datus un paroles.
46. Sabiedrība nav atbildīga par Pasažiera maksājumu karšu datu neprecizitāti vai nepatiesumu. Gadījumā, ja Sabiedrībai ir aizdomas par krāpšanos, par to nekavējoties tiks ziņots bankai.
47. Iegādājoties e-biļeti, pasažieris par veikto darījumu uzņemas pilnu finansiālo atbildību. Pasažieris izprot, ka e-biļete, kas izsniegta Biļešu pārdošanas sistēmā, iepriekš iepazīstoties ar šiem Noteikumiem, ir apliecinājums veiktajam darījumam, tādējādi nepareizi iegādātas e-biļetes netiek mainītas.
48. Sabiedrība neuzņemas atbildību, ja e-biļete ir nozaudēta un pasažieris nevar uzrādīt iegādāto e-biļeti izdrukātā veidā vai kādā no mobilajām ierīcēm, kā arī, ja e-biļete kļuvusi pieejama trešajām personām Pasažiera vainas dēļ.
49. Sabiedrība neuzņemas atbildību par tiem datiem, kuru vākšanu ir iestatījis pats pasažieris savās mobilajās ierīcēs.
50. Katrai pārdotajai e-biļetei ir unikāls autorizācijas kods:
50.1. e-biļetēm vienam braucienam un bagāžai tas tiek dzēsts uzreiz pēc e-biļetes uzrādīšanas konduktoram kontrolierim;
50.2. dienu un abonementa e-biļetēm to izmantošanas laikā mainīgais jeb kustīgais Aztec kods atjaunojas ik pēc 5 (piecām) sekundēm un tiek dzēsts pēc derīguma termiņa beigām.
51. E-biļetes daudzreizēja uzrādīšana nedod tiesības pasažierim braukt vilcienā. E-biļetes ar identisku autorizācijas kodu neuzliek Sabiedrībai nekādas saistības.
52. Pasažiera veikto maksājumu dati un kontaktinformācija (pasažiera norādītā e-pasta adrese un biļetes pirkšanas laiks un fakts) tiek uzglabāti 3 (trīs) gadus no to iesniegšanas dienas.
V. Īpašumtiesības
53. Visas autortiesības uz tīmekļvietni, mobilo lietotni, Sabiedrības logotipu, kā arī uz tīmekļvietnē un mobilajā lietotnē izmantoto Biļešu pārdošanas sistēmu pieder Sabiedrībai. Publicēto informāciju atļauts izmantot tikai uzziņas nolūkos un e-biļešu iegādei. Informāciju nedrīkst izmantot komerciālos nolūkos un pārpublicēt. Jebkāda darbība, kas var izraisīt e-biļešu pārdošanas sistēmas un tīmekļa lappuses pārslodzi vai e-biļešu pārdošanas darbības traucējumus, ir aizliegta. Par šī punkta pārkāpšanu Sabiedrībai ir tiesības iekasēt līgumsodu 5000 EUR (pieci tūkstoši eiro).